REBOOT! Egy előbb elköltözött, majd teljesen abbamaradt koncertblog újraindul. Vagy ki tudja...

Hollywood és súgógép

2015/04/20. - írta: Isti jelenti

Hollywood Rose, Gozsdu Manó klub, 2015.04.18

Isti Jelenti: Hollywood Rose

Sok meglepetés nem ért. Visszajáró vendégek, jól játszanak, jó hangszereken, a kezdeti afféle "rocker vagyok én nem tartom be a szabályokat" -után mostanra már (talán 4. koncert a GMK-ban) nem tudok és nem is akarok semmi rosszat mondani a srácokra. A zenekar mindig időben érkezik, két technikussal (roadok), akik profin, rutinosan teszik a dolgukat, tökéletesen együtt működve velem. A pakolás, felszerelés, mikrofonozás, beállás nem volt sokkal hosszabb a szokásosnál, ami azért egy ekkora backline-nal rendelkező zenekarnál nem kis dolog. Mindenki boldog, hangosan, de tökéletesen szól a zenekar. Jöhet a kezdés előtti iszogatás, ráhangolódás, pihenés.

h3.jpg

Koncert kezdésre aztán beütött a ménykű. Nem azt mondom, hogy nem vártam, de a mértékére nem számítottam. Az egyébként nagyon profi zenekar profi dobosa valami furcsa oknál fogva (alkohol?) rettenetes hangerővel kezdett játszani. Olyan hangerővel, amit nem tudtam adott körülmények között semmilyen hangfelszereléssel kompenzálni. Az énekes hangja szinte eltűnt, amikor éppen nagyon erőlködött, hogy tökéletesen utánozza a Guns and Roses-ból ismert nyávogó rocker hangot. Sakk-matt. Az énekes mikrofonján keresztül hallottam, hogy jön a komplett dob felszerelés.

Elkezdődött a decibel háború, csinálnom kellett éneket a dobolásnál hangosabbra. Megmondom őszintén, nem lett tökéletes, de elfogadható igen. Nem voltam elégedett. Sajnos a közönség is észrevette, és meglehetősen bunkó módon megszólítva engem tudatták, hogy hangos a dob, és nem hallják az éneket... Köszönöm szépen, én is hallom. Kedves Vendég, aki reklamálsz, mostmár legalább tudod, hogy bizony nem mindig rajtam múlik egy koncert minősége. Sőt, rajtam sokkal kevésbé múlik, mint a zenekaron. A zenekar egyébként tényleg nem bíz semmit a véletlenre, van például súgógép a színpadon, amit mellőlem, a hangpultból irányított a billentyűs úr barátnője.

h2.jpg

Koncert után mindenki megköszönte a munkám, én elmondtam Jessy-nek, az énekesnek, hogy mi történt, milyen volt. És kérem szépen, semmi száj húzás meg sértődés nem volt. Kézfogás, "ölelés", és azt mondta, nem baj, mi jól éreztük magunkat, te pedig megtettél mindent, köszönjük szépen. Ilyen kedvességre nem számítottam. Igaz panaszkodásra sem.

Összességében azt kell mondanom, hogy pozitívan értékelem az estét, zeneileg, emberileg. Jó zenekar, jó dalokkal, profi stábbal, profi eszközökkel. Szép volt fiúk!

Ha Te is ott jártál a koncerten, de teljesen más a véleményed, netán máshol jártál, és kizártnak tartod, hogy arról az eseményről ne essék szó itt a blogon, mindenképp írd meg nekünk a facebook oldalunkon, vagy email-ben. Ahogy kedvenc gitáros barátom mondta: Több szem, többet hall! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://klubkoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr407383136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása