REBOOT! Egy előbb elköltözött, majd teljesen abbamaradt koncertblog újraindul. Vagy ki tudja...

Szezonzáró

2016/07/29. - írta: Gyökösi Attila

Megint Brody, megint jam.

Megvolt a szezonzáró jam is a Brodyban, a nyári hónapokra itt is szünetel a sorozat. Ez megszokott eljárás, szinte minden klub hasonlóan gondolkodik, nyáron állítólag mindenki nyaral. Én ugyan ilyenkor is a városban maradok, de ezek szerint egyedül vagyok ezzel, miattam meg nem rendeznek koncerteket.

fanni1.jpg

No, mindegy. A fontos az, hogy ez megint egy remek este volt, és megint leltem egy nagyon figyelemre méltó énekhangot. Az este alapcsapata, vagyis a házigazda szerepkört betöltő zenekar most némileg más tagokból állt mint az előző alkalommal. Köztük volt énekesként Mayer Fanni Sára.

Hát, azt mondom, pusztán miatta is érdemes volt elmenni erre a jamre. Nagyon rendben van amit és ahogy csinál. Annyit tudok róla, hogy ő is Kőbányai Zenesulis, mint sokan, akikről itt a portálon már írtunk. De persze nem is ez a fontos, hanem amit és ahogy énekel. Felszabadult, vidám és laza, nagyon érzi ezt a fajta előadásmódot. Ahogy keresgéltem, túl sok mindent nem leltem tőle a Youtube-on, inkább vokalistaként van benne pár felvételben. De remélhetőleg ez hamar megváltozik, mert Sára hangja és az egész színpadi léte nagyon-nagyon rendben van. Tudom, hogy mostanában több esetben is írtam már hasonlókat, úgy látszik mégsem csak futballban, hanem csodás hangú énekeslányokban is nagyhatalom vagyunk, csak utóbbiakat kevesebben ismerik. De majd teszünk róla, hogy ez megváltozzon... (Hmm. Ahogy keresgéltem Sára felvételei után, találtam egy tavaszi eseményt, ahol a Clock Café-ban lépett fel énekes-gitáros duo formációban. Milyen kicsi a világ, a Clockról volt egy írásom vagy két éve egy régi blogon, a hely újraindulásakor. Roppantmód hangulatos pub, mindenképp ajánlott.)

Vissza a tegnapi koncerthez: Ez az este kicsit talán jazzesebb alapokkal indult mint a múltkori, bár aztán itt is előjött a már ismert R&B vagy épp soul jellegű sound is. Erős volt a fuvolás szekció, több fúvós-ének párosítású produkciót is hallhattunk. Jó sok nép összejött, és persze most is voltak, akik 11 óra után érkeztek hangszertokokkal, színpadra éhesen. (Igazából nem is tudom, meddig tart egy ilyen este, én eddig még mindig hamarabb hazaindultam.)

Kár, hogy csak most, a szezon végén bukkantunk rá ezekre az open jam eseményekre (pedig például Mayer Blanka már mesélt róluk korábban is), de ősztől, ha újra indulnak, biztos sokszor írunk majd róluk, meg az itt felbukkant előadókról. Mert sokan vannak, és nagyon jók...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://klubkoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr5915459182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása