REBOOT! Egy előbb elköltözött, majd teljesen abbamaradt koncertblog újraindul. Vagy ki tudja...

Eső és hangulat

2015/10/09. - írta: Gyökösi Attila

Tegnap volt egy nagyon-nagyon hangulatos koncert a belváros kellős közepén. Kicsit zsúfolt napom volt, ráadásul reggel pont egy órával később ébredtem mint kellett volna. Tolódtak a dolgok, és igazából a koncertre épp odaértem, messze nem úgy ráhangolódva, ahogy szerettem volna. De szerencsére nem hagytam ki. És most azt gondolom, én akár hetente meghallgatnék egy ilyet.

edib10.png

Ez egy különleges esemény volt, Edi a saját csapatát kiegészítette Mayer Blankával, mint vokalistával. A lehetőséget a CAFe, a Budapesti Kortárs Művészeti Fesztivál biztosította. A fesztivál 'Üvegházában' került megrendezésre a koncert.

add6.png

Ediről mostanában kevesebb szó esett itt a blogon, Blankáról már többet írtunk. Kicsit már ismerve őket, tartottam is a 'két dudás egy csárdában' helyzettől. Mindenesetre számomra meglepően jól kiegészítették egymást, Edi még mindig ugyanolyan jó, mint mikor először hallottam. Blankával eddig abszolút szólóénekesként találkoztam még csak, de ezen az estén döbbenetesen érzékeny és a többiekre odafigyelő vokalistának bizonyult. A belváros közepén felállított ideiglenes üvegpavilon hangulata meg tényleg mindent visz, kívül a város fényei tükröződnek a tócsákban, bent pedig Ikeás kanapékon ülve hallgathattuk a zenét. A dalok Edi repertoárjából származtak, jobbára már a saját szerzeményeit halhattuk, némi kiegészítéssel. 

Szóval mindenki sajnálhatja aki kihagyta. Nem tudom lesz-e még ilyen koncert, a két énekesnő igazából a saját útját járja, és a saját produkcióit építi. De talán néha egy-egy alkalommal még összeállnak, mert ténylegesen csoda, amit létrehoznak együtt. 

A képgalériában láthattok pár képet az estéről, persze a zene nélkül ez csak félmegoldás. Csináltam videót az a koncertről, pár napon belül összerakom. Ha követitek a klubkoncert facebook oldalát, ott látni fogjátok ha feltöltöttem a Youtube-ra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://klubkoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr927952150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása